This is custom heading element
Pre leadra v splátkovom nakupovaní sme priniesli nový koncept zameraný na mladšiu cieľovú skupinu. Nákupný festival sme nahradili šikovným nakupovaním v klipovom spote plnom akrobatov a tanečníkov, ktorí s ľahkosťou nakupovali. Kľúčovým bolo zachovať emóciu a jasnú priraditeľnosť k značke.
photo-of-person-holding-mobile-phone-3183153
nescafe-cup-near-imac-225502
information-sign-on-shelf-251225
black-iphone-7-on-white-table-3815738
Pre leadra v splátkovom nakupovaní sme priniesli nový koncept zameraný na mladšiu cieľovú skupinu. Nákupný festival sme nahradili šikovným nakupovaním v klipovom spote plnom akrobatov a tanečníkov, ktorí s ľahkosťou nakupovali. Kľúčovým bolo zachovať emóciu a jasnú priraditeľnosť k značke.
Pre leadra v splátkovom nakupovaní sme priniesli nový koncept zameraný na mladšiu cieľovú skupinu. Nákupný festival sme nahradili šikovným nakupovaním v klipovom spote plnom akrobatov a tanečníkov, ktorí s ľahkosťou nakupovali. Kľúčovým bolo zachovať emóciu a jasnú priraditeľnosť k značke.